KernApk
Apk bestanden voor Android
Korte info
Over het algemeen heeft apk-bestand Kindergarten Games for Kids(Kindergarten Games for Kids ) een beoordeling tussen 0 en 10. Dit is een cumulatieve beoordeling, de meeste van de beste apps op google play store hebben een beoordeling van 8 tot 10. Totaal reviews in google play store 0. Totaal aantal ontvangen vijf-sterren reviews 0. Deze app kreeg een slechte beoordeling door 0 gebruikers. Geschat aantal downloads schommelen rond 100,000+ downloads in google play store Kindergarten Games for Kids(Kindergarten Games for Kids ), te vinden in de categorie Onderwijs, met tags en werd ontwikkeld door SAS Tech. U kan hun website http://sastechkids.com/ bezoeken of support@sastechkids.com naar hen sturen. Kindergarten Games for Kids(Kindergarten Games for Kids ) kan op android-toestellen geïnstalleerd worden met 4.1(Jelly Bean)+. We leveren enkel originele apk-bestanden. Wanneer één van de materialen op deze site inbreuk maakt op uw rechten, rapporteer het ons dan. U kan ook apk of Google downloaden en het draaien via android emulatoren zoals big nox app player, bluestacks en koplayer. U kan ook apk van Kindergarten Games for Kids(Kindergarten Games for Kids ) downloaden en het op android emulatoren draaien zoals bluestacks of koplayer. Versies van Kindergarten Games for Kids(Kindergarten Games for Kids ) apk beschikbaar op onze site: 1.8, 1.6, 1.3. Nieuwste versie van Kindergarten Games for Kids(Kindergarten Games for Kids ) is 1.8, werd opgeladen op 2024/06/09
Schermafbeeldingen van Kindergarten Games for Kids
Beschrijving van Kindergarten Games for Kids

"Kindergarten Games for Kids" presenteert 8 educatieve en leuke spellen die erg handig zijn voor peuters en kleuters.

Deze app is een leuke en leuke manier om kinderen kleuren, cijfers, dieren, eten, voertuigen, beroepen en verschillende voorwerpen te leren.

Deze spellen helpen uw peuters en kleuters om vaardigheden te ontwikkelen zoals; concentratie, hand-oogcoördinatie, oplettendheid, visuele waarneming, logisch denken en geheugen. Deze educatieve spelletjes kunnen deel uitmaken van de voorschoolse educatie voor kleine kinderen.

Het is zorgvuldig ontworpen voor kinderen van 2, 3, 4, 5 en 6.

De vermakelijke geluiden, visuele leuke effecten en animaties zullen kinderen motiveren en aanmoedigen om kleuren, cijfers, dieren, voertuigen, beroepen, eten te leren ( groenten en fruit) en diverse voorwerpen.

Door natuurlijke stemmen te strelen, verbetert u de woordenschat van uw kind en leert u veel nieuwe voorwerpen op de juiste manier uit te spreken.

Het is gemakkelijk om te spelen. Uw kinderen zullen dol zijn op deze educatieve spellen en zullen lang plezier beleven.

Of u nu een ouder of een leraar bent, u kunt de voorschoolse activiteiten voor peuters thuis of in de klas gebruiken om hen te helpen bij het leren van basisonderwerpen.

Als je een ouder bent van een 2-3-jarige baby of een kleuter en op zoek bent naar educatieve spelletjes voor kinderen, dan zul je veel geweldige activiteiten vinden om ze te amuseren terwijl je de basis leert van deze alles-in-één gratis educatieve spelletjes voor kinderen.

=========================================
Voorschoolse educatieve spellen voor kinderen Topfuncties
== =======================================
★ Aantrekkelijke en kleurrijke ontwerpen en foto's van hoge kwaliteit.
★ Leuke geluidseffecten en verbluffende graphics.
★ Leuke personages met veel animatie.
★ Eenvoudige en gebruiksvriendelijke interface.
★ Alle spellen zijn volledig gratis! Geen in-app aankopen.
★ Ondersteunde talen: Engels, Frans, Duits, Italiaans, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Arabisch en Turks.
★ Ontworpen voor zowel de smartphones als de tablets.

Dus download nu GRATIS Kindergarten-spellen en ontdek alle leuke educatieve spellen voor kleuters die uw kinderen blij en actief zullen houden.

*We verzamelen geen persoonlijke informatie over kinderen*

Download en speel nu GRATIS!

Versie geschiedenis Kindergarten Games for Kids
Nieuw in Learning Kids 1.8